mobile logo

Rozeznanie rynku – spot telewizyjny na temat środków bezpieczeństwa w transporcie samochodowym

posted on 6 maja 2015 / IN ogólnopolskie /

Sekretariat Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ogłasza zamówienie na wykonanie spotu telewizyjnego. Do wykonawcy projektu, należy również wykonanie oszacowania wartości zlecenia. Spot ma mieć długość około 60 sekund, należy również wykonać jego odpowiedniki, które będą przeznaczone do emisji w radiu oraz w Internecie. Realizacja zamówienia ma być oparta na wykonaniu kreacji ze scenariuszem, produkcją oraz postprodukcją).

Wspomniany spot telewizyjny ma służyć realizacji akcji społecznej odnośnie wykorzystania biernych środków (narzędzi) służących bezpieczeństwu w ruchu samochodowym (pasy bezpieczeństwa, urządzenia zabezpieczające dzieci na przykład foteliki samochodowe. Więcej informacji na temat zamówienia udziela Konrad Romik – pracownik Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju pod adresem e-mailowym: [email protected] Zgłoszenia można wysyłać do dnia 8 maja 2015 roku (do godziny 12:00).

Kreacja powinna zawierać przynajmniej 2 scenariusze telewizyjne wraz z odpowiednikami radiowymi i Internetowymi, które posiadają opis oraz listę dialogów.
Wyprodukowany spot telewizyjny na podstawie wybranego scenariusza z przynajmniej dwóch zaprezentowanych.